Wednesday, January 25, 2006


Majlis Perasmian Gelanggang

Majlis ini diadakan pada 15hb Januari 2006 yang lalu. Majlis ini bertujuan untuk majlis adat penerimaan ahli PSSLM Taman Universiti Indah dan seterusnya merasmikan gelanggang PSSLM Taman Universiti Indah.

Majlis ini dirasmikan oleh Guru Haji Megat Zulkarnain bin Dato' Haji Omardin selaku timbalan Presiden PSSLM dan Pemangku Guru Muda. Majlis adat pula di jalankan oleh Guru Pendekar Mohd Yusof bin Mohd Noor Pemangku Guru Muda. Majlis ini juga dihadiri oleh Cikgu Muhammad Hairil bin Tanuri selaku Timbalan 1 Ketua Jurulatih Kanan Malaysia, Cikgu Azrol Nizam bin Razlan selaku Timbalan 1 Ketua Jurulatih Kanan Negeri Selangor, Cikgu Johari bin Jantan selaku Ketua Jurulatih Wilayah Persekutuan, Cikgu Mohd Syafiee selaku Setiausaha Kejurulatihan dan Jurulatih dari gelanggang luar bersama dengan pelatihnya.

Majlis ini turut dimeriahkan oleh persembahan silat daripada pelatih-pelatih darai gelanggang PSSLM Taman Universiti Indah sendiri dah turut disertai oleh beberapa orang pelatih dari gelanggang PSSLM Desa Tun Razak.

No comments: