Thursday, February 16, 2006

Aktiviti Terbaru PSSLM TUI

Ahli-ahli PSSLM Taman Universiti Indah mula menempah nama dalam arena persilatan lincah tanahair....antara beberapa aktiviti terbaru kami adalah menjadi Perwakilan di dalam Mesyuarat Agong PSSLM Negeri Selangor.

Kemudian kami terlibat di dalam Majlis Makan Malam bersama pimimpin di Grand Seasons Hotel Kuala Lumpur. Kami menjadi penyambut dan pengiring kepada para tetamu kehormat. Antara tetamu kehormat yang hadir adalah Tan Sri Muhammad Muhd Taib; Prisiden PESAKA mewakili Ulul Amri 3 PSSLM Dato' Seri Najib Tun Razak, Dato Othman bin Desa; Presiden PSSLM, Dato' Seri Khir Toyo, Dato' Seri Abdul Kadir Sheikh Fadhil dan beberapa org lagi. Mahaguru dan Pengasas PSSLM turut hadir di majlis ini.

Aktiviti lain kami adalah Pertunjukan Silat sempena Majlis Pelancaran Papan Tanda Belia Benci Dadah yang dilancarkan olen Datin Paduka Azalina Osman Said; Menteri Belia dan Sukan. Kami mendapat tepukan dan sorakan yang gemuruh di majlis tersebut. Ini adalah Pertunjukan Silat yang ketiga bagi PSSLM Taman Universiti Indah. Sebelum ini kami pernah mengadakan pertunjukan di majlis Mesyurat Agong Majlis Belia Malaysia negeri Selangor yang dirasmikan oleh Dato' Seri Said Hamid Albar. Dan pertunjukan pertama kami adalah di majlis persandingan ahli kami di Serdang.

Gambar-gambar akan dimasukkan tidak lama lagi...

No comments: